måndag 10 mars 2014

Bokrea och fått en del böcker :)

Bokrea lite här och där och jag måste ha varit väldigt snäll då jag fått böcker från alla håll och kanter, och det gillas då jag älskar böcker :)

Fått en bok av mormor, samt en pyjamas :)
5 böcker av moster :)
2 böcker av mamma :)
2 böcker av farmor och farfar :)
Fick följa med mamma och moster till stan en vända här om veckan och då fick jag denna tidning,
då min favorit just nu är Bamse :)

Fick även en del nya kläder, och moster betalade det mesta :)

Så nu ligger det böcker överallt i huset ;)
I mitt rum, i vardagsrummet och i mammas och pappas sovrum :)

Lånade ju även 14 böcker på bibblan sist.

Kram Fabian

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar