måndag 17 december 2012

Underbara julklappar och go fika :)






Jag och Fabian var iväg en vända till Madde nu på förmiddagen och hälsade på!
Vi, eller rättare sagt jag blev bjuden på fika som var jättegott och så byte vi julklappar :)

Vi fick så fina julklappar,jag och Fabian, som ni ser ovan.
Tack Madde!

Madde tog lite bilder på Fabian, så de Madde får du gärna skicka över.

Madde är en duktig florist och väldigt pysslig, vilket ni ser på bilderna här och en superduktig och fotografera som ni kan se på hennes blogg.

Kram Mia

1 kommentar:

  1. Nja, det var en vinnare som inte hört av sig. Enligt mig så var det försent, men hon tyckte att hon skulle fått någon dag till på sig. Hon tyckte att jag borde kunnat slänga iväg ett mejl till henne"såhär i jultider" även fast jag skrivit att jag vill att vinnaren/vinnarna ska skicka mejl till mig. Ja, känns helt klart tråkigt när hon klagade speciellt när jag påmint om en vinnare som inte hört av sig på bloggen 2 gånger. Jag har verkligen inte tid att leta upp en mejladress för att påminna... Så jag kände att om det blir så tråkiga mejl om någon missar sin vinst igen så kan jag lika gärna skippa det, för jag har ju tävlingar för att göra folk glada och inte tvärt om...

    Ja, någon gång under helgen kan vi väl träffas? Då är jag ledig och det passar oss bäst, tror jag. Vilken dag tycker du?

    SvaraRadera

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar