söndag 2 december 2012

Min första award


Jag fick en fin award av Bea igår :) Tack snälla! Tror det är min första...så jag blev otroligt glad!
Det betyder att jag först ska svara på några frågor och sen skicka vidare.
1. Vad gör dej glad en måndag?
Min familj och min vänner :)
2. Vad driver dej att skriva i din blogg varje dag?
Skriver inte varje dag, fast jag och syrran försöker, men det är kul att dela med sig vad vi hittar på och hoppas någon iaf gillar det vi skriver...
3.Var skulle du vilja bo om du fick välja fritt?
Trivs bra där jag bor, lite lite utanför stan men ändå inte långt från stan.
4. Stad eller Landsbygd?
Vad räknas Falun som? Stad? För jag trivs här!
5.Vad är din största tillgång enligt dig själv?
Bra på att lyssna och social
6. Vad är din största tillgång enligt andra?
Bra på att lyssna hoppas jag...
7. Favoritmat?
Pannkakor och mammas kyckling med ris :)
8. Någon känd person som inspirerar dej?
Laila Bagge Wahlgren, gillar henne :)
9. Vart vill du resa på din nästa semester?
Skulle vilja resa till USA och vara borta typ 3 veckor, så man hinner resa runt.
Men det kostar ju en hel del och passar inte just nu när vi har en liten grabb.
Men till någon stad, typ Prag, men till sommaren blir det nog att bara vara och umgås med Fabian :)
10. Favoritkaka?
Kladdkaka  *mums*
11. Vad är lyx för dej?
Just nu är det att få duscha i fred och äta i lugn och ro. 
Inte det första man prioriterar just nu när man har en liten grabb, men vad gör det när han är så ljuvlig!
Annars åka på spa med mina vänner :)


Nu ska jag skicka denna vidare och hade gärna skickat den till Evelina och Bea, då de är fina vänner, men då Evelina redan fått en och jag fick denna av Bea, så skickar jag denna istället till
( För jag tror då de brukar läsa vår blogg (är ju även syrrans)

Kram Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar