fredag 21 december 2012

Slagit ut...och snart jul...

Sitter här med lite fika bestående av frukostpepparkakor och ser på Jul med Ernst på tv4play, 
då jag missade två avsnitt.

Det snöar ute och nu är det inte långt kvar till Julafton :)
Känner mig avslappnad och helt lugn, då alla klappar är inhandlade och inslagna, 
och det är julpyntat här hemma.
Det blir ingen gran i år, då vi ändå inte ska fira julen hemma.

Faktiskt första gången på flera år då vi inte ska vara hemma.
Har aldrig varit jobbigt att vara hemma, då alla hjälpt till och jag gillar att ha folk runt omkring mig, 
men samtidigt är det väldigt skönt och bara åka iväg.

Snart kommer min älskade sambo hem och han har tagit ledigt i mellandagarna, 
så vi kommer få 11 dagar tillsammans utan jobb.
Helt underbart ska det bli.
Både för mig och Fabian så vi får umgås med sambo/pappa, lyx då man kan få mer hjälp med Fabian och min sambo behöver verkligen få vara ledig, då han jobbat väldigt mycket på sistone.



Nu har hyacinten slagit ut och flaskorna med ljus har fått siffror på sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar