lördag 15 december 2012

Gäster för att få fingrarna ur...



Tydligen måste man få gäster som ska sova över innan man får fingrarna ur 
och röja i pysselrummet och göra klart lite pyssel.

Min svägerska ska nämligen komma upp över jul, eller rättare sagt hon är på väg hit nu...landar nog vilken minut som helst, och hon kanske sover någon/några nätter hos oss, 
och då är det ju bra om hon kommer fram till sängen utan att snubbla på en massa grejer...

Så nu är det undanröjt där och gjort lite mera ordning, bäddat sängen och städat!

Sen har äntligen denna gran kommit upp :)
Små husen är inköpta från ZbH för flera år sedan och grenen fyndade jag faktiskt på en loppis!


Sen måste jag skvallra lite, och det är att min syster fyller år idag!!
Stort Grattis Emma på din 25 årsdag!!
Hipp Hipp Hurra!!

Ikväll ska vi ut och äta och fira henne, och då har vi för första gången skaffat barnvakt.
Eller vi har ju haft barnvakt en liten stund, då jag varit iväg på ett ärende och Peter jobbat, och lika så såg min mamma efter Fabian när jag var på efterkontroll.
Men ikväll är första gången vi ska gå ut, och Fabian får stanna hemma.
Det blir ju bara några timmar men ändå...

//Mia




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar