söndag 16 december 2012

Äntligen nå vettigt att se...

Under hösten tycker jag att det inte varit mycket att hänga i julgranen gällande tv utbudet.

Det enda jag följt är Hela Sverige bakar, ett underbart program.
Nu har vinnaren kommit ut med bakboken, och den står definitivt med på önskelistan.
Sockerchock : vinnare av hela Sverige bakar 2012
Bild lånad från Adlibris, där den finns att köpa.

Men nu när juleafton närmar sig med storsteg så finns det några program man bara måste se.

Jul med Ernst som börjar idag, och fortsätter på onsdag och sen ytterliggare ett program :)
Så kul att få komma tillbaka och se hur han julfixar i huset, som han fixade i somras.
Han är en stor inspirationskälla!

Äntligen hemma kommer ha ett julinspirerat program på tisdag, det måste ses!

Svenska hjältar 2012, kommer sändas på fredag den 21 December.
En otroligt bra gala, där man uppmärksammar vardagshjältar :)

Gillar kriminalare, och såg nu att Morden i Sandhamn ska gå, så det ska jag nog oxå se.

och i fredags fick man se Diggiloo på tv :)
Ångrar så att jag inte bokade biljetter till den i somras, men nu fick man iaf se delar av turne´n :)

En helt underbar konsert med jättebra artister, som jag fått äran att se 3 gånger tidigare :)
(Göteborg, Avesta och Falun)

//Mia


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar