torsdag 2 november 2017

Lek o tjejkvĂ€ll 😊

VĂ„ra vĂ€nner ( Katarina o hennes tjejer ) undrade om vi ville med till Sportys lekland 
och leka med dem o de ville vi gĂ€rna 😊

Kul att bĂ„de trĂ€ffa dem o leka o ha kul 😊

Var lĂ€nge sedan man var dĂ€r nu... nĂ„gra Ă„r sedan kanske 😬




Barnen, de stora alltsĂ„ ville ha med mig och Ă„ka orange rutschkanan flera gĂ„nger 
o pĂ„ slutet hade jag ett barn pĂ„ varje ben o en före mig 😉

Katarina fick passa smĂ„tingarna under tiden 😜


Sebbe tyckte de var kul att springa runt, sitta i den hĂ€r bilen, prova alla cyklar 
o hĂ„lla pĂ„ med bollar o innebandyklubba 😊

Bollhavet var ingen höjdare o inte heller studsmattan tyckte Sebbe.


Snyggt kort va? 😂

HĂ€ngde dĂ€r mellan typ 13-16 o inte kunde man tro att Fabian hade röjt dĂ€r hela eftermiddagen nĂ€r han fick följa med mig ner pĂ„ tjejkvĂ€llen, dĂ„ han hoppa o skutta 😜

Vi fick sĂ€llskap av syrran/moster, mamma/mormor o Ove 😊

Syrran har löst bekymret vilka bollar jag ska ha pĂ„ ljusslingan jag fick av henne i present ⬇️


Funderat sĂ„ vad jag ska ha den o vilka fĂ€rger men nu vet jag. 
Ska ta med presentkortet nÀsta gÄng vi ska till stan.


Hitta fina tights till Sebbe pĂ„ Polarn o pyret, 
som skulle passa Sebbe dĂ„ han passar bĂ€ttre i mer jordnĂ€ra fĂ€rger. ⬆️⬇️


SjĂ€lv fynda jag en klĂ€nning för halva priset đŸ‘đŸŒ
Sett den förut men nu kunde jag inte lĂ„ta bli. 
Undrar bara om man passar i gult?!

// Mia 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
LÀmna gÀrna en kommentar, dÄ blir vi jÀtteglada :)

Kramar