onsdag 15 november 2017

En tur till stan o så fick vi sällskap 🙂

Ingen öppnis i måndags, då ledarna är på semester och vikarien, fick förhinder,
så vi bestämde oss för att ta en tur på stan istället, då vi hade lite att fixa.

Mamma/mormor skulle på möte, och sedan göra oss sällskap,
men de blev klara tidigare så precis när vi kom till stan ( efter mycket om och men, fast egentligen hade vi ju inge bråttom, men hade tänkt vi skulle vara nere till 10, men klockan hann bli 11 😬)
så var mormor klar, så vi hämta upp henne, då de var fullt på den parkeringen jag först tänkt.

Kika in på Spillevinknen, för att b.la. hämta ut bollar till min iris light,
nu när jag bestämt vilka färger jag skulle ha samt kika runt vad de fått in för skoj 🙂



Bibblan, för att lämna tillbaka böcker, men barnen ville leka,
så vi stanna o lekte en stund samt låna lite nya böcker 🙂

In på Clas i sjön och sen mötte vi upp syrran/moster som kom från jobbet
och hon gjorde oss sällskap till Sibylla där vi åt lunch 🙂

Kika i lite affärer, Fabbe lekte lite i lekparken, in på mataffären, Sebbe fick sova i vagnen,
in på Gina och hitta en till klänning i samma serie som den andra,
som jag gillade och så fick de bli en tunika 🙂
Gillar rea 👍🏼

Ove kom oxå in till stan, då hann hade ett ärende,
och Fabbe ville ha med Ove till BR och Sebbe ville med, så han efter 😂
Så barnen kika runt där 🙂

En mysig dag på stan, och barnen var så duktiga! ❤️

Hem o värmde på lite mat, som redan var klar och sen dök mamma/mormor o Ove upp igen,
efter de handlat och med sig hade de en gul novemberkaktus som jag letat efter 😀
Tack!❤️



Så vi fick umgås med dem en stund till 🙂

//Mia




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar