onsdag 1 november 2017

Höstlovet fortsätter

Tisdag:

Såg ut som snö när man tittade ut på verandan...❄️


På förmiddag hämtade vi upp syrran/moster för att ta en tur o kolla läget vid sommarstugan.



Var ner o kika vid vattnet 🍂❄️


Stannade till vid Mc Donalds o åt lunch

För att sen överraska barnen med en tur på Lugnet och alla hoppborgar 😀





Sju olika hoppborgar, där två hade kana, en att skjuta/kasta bollar, en med stuga, och tre att bara hoppa i med olika stora "kuddar".

Två nöjda grabbar som fick hoppa, springa och ha kul 😀

Hem o käka lite mellis, och sen tog vi de lugnt innan jag bytte av barnens pappa, 
då jag skulle iväg och träffa tjejen jag är kontaktperson åt.
De blev käk på Subway o sen bio- Vilken jävla cirkus 😀


Tyckte den var bra 😀


När jag kom hem hade denna underbara tidning kommit, o så Hela Sverige bakar på play 😀

Onsdag:

Film på Näs fritidsgård, och vi valde Spöket Laban kl 10,
 då de passade oss tidsmässigt och lilla herrn som har massor av spring i benen.
Massa kända ansikten där 😀

Lilla bus grabben kunde sitta rätt still så länge brorsan hade popcorn kvar, sen var de värre, 
men kunde ha han i närheten varvat med mitt knä.
men sen kom han på att de fanns en scen, och där hann hann upp o iväg innan jag fick tag i han 😬
Så han sprang framför barnen och duken, och skrattade och var busig 😜
Inte kunde jag hämta han heller, då jag skulle varit i vägen...
Till slut fick jag tag på han, och sen gick vi ut på slutet, då han absolut inte skulle sitta i min famn.

Ut till mamma och käka medhavd lunch där, och sen åkte vi till sjukhuset,
där jag, mamma o syrran skulle möta upp vår kusin och se farmor en sista gång ❤️

Ove var snäll och passade barnen under tiden, så de gick tunt i stadsparken, lekte lite, 
och fick Sebbe att somna.
Tack!




Hängde på till City gross, och sen blev vi bjudna på middag hos mamma och Ove 😀

//Mia 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar