onsdag 6 september 2017

Tur till stan efter förskolan

Efter vi hämtat Fabian på förskolan, så tog vi en tur ner på stan 
för att uträtta några ärenden samt fika med Elin 😀


Fick denna fina kudde av henne, där hon broderat 😀
Tack! 😀


Fick pengar i present för att kunna köpa grejer till övervåningen, och fixa där 😀

Köpte 8 nya "bollar" på Spillevinken, 
för att byta ut de lila jag har hemma,
så jag kan använda min Iris Lights 😀

På Hemtex hade mamma sett detta fina kuddfodral, så de köptes oxå för pengarna. 😀


Tack mamma, Ove, svärföräldrarna och svägerskan med familj för detta 😀❤️

Har pengar kvar, så får se vad jag ska hitta på för dem.


Fabbes skor, som han inte använt speciellt mycket,
slutade helt plötsligt karreborrebanden fästa, inte på någon av dem...
men fast jag inte hade kvitto kvar, så fick vi ett par nya 👍🏼


Köpte ett par svarta leggings till Sebbe.
Velat ha ett par byxor, leggings/enas i gult men verkar omöjligt att hitta i rätt nyans...

Förbi banken med, så gjorde nog allt vi skulle.

//Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar