fredag 22 september 2017

Dickarbacken med öppnis :)

Hade feber igår kväll, inte mycket men lite och kände mig inte speciellt pigg, 
men imorse hade jag ingen feber längre och var mitt gamla jag.

Så jag o barnen bestämde oss för att bege oss till Dickarbacken med öppnis i Hosjö, 
då Fabian så gärna ville dit, och det var ju riktigt skönt ute.

Bocken här han gned sina horn mot både detta träd, och matplatsen.
Vet inte om han vässade sina horn eller om de klia?
Fina är de iaf!




Grisarna kikade vi på, och ena hette Eifrahim





Fåren gick vi in och hälsade på




Ska ni lämna bort nappar, så åk hit och både kolla på djuren och lämna napparna i trädet 


Avsluta med att grilla korv.
Smakar så himla bra och äta ute


//Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar