torsdag 14 september 2017

Reklamation

Vilken skillnad de är när man ska göra reklamation


Fabians skor vi köpte på Deichmann, i våras/början av sommaren, där nån gång. 
Inte använda speciellt mycket, då han gått i sandaler hela sommaren och absolut inte slitna.
Men helt plötsligt funka inte kardborrebanden, inte på nån av skorna och ingen av spännena.
Gick tillbaka, fast jag inte hade nå kvitto kvar, och fick helt nya skor!
Bra o trevlig service!


Beställde flaskor från Twistshake, och har haft en förut, och gillar dem!
Men efter att bara ha kokat den ena, som man ska göra, så försvann texten...
De andra har jag ju kokat, kört i diskmaskinen osv. utan problem.
Mailade dem, och fick snabbt svar att så ska de inte vara, så de skicka en nya!
Utan att behöva skicka tillbaka denna andra.
Sådant gillas!


Samlade ihop koder från Libero blöjpaket och beställde en Hero cap i guld,
 och när jag fick hem den, så fastna papperet i trycket, när jag skulle dra bort de.

Mailade dem via ett formulär, och fick svarsmail att de skulle kontakta mig inom några dagar. 
Fick inge ärende nr eller så.
Gick 14 dagar, varav 10 arbetsdagar, då maila jag dem igen.
Fick då två olika svar, ett från det formulär jag skickade, där skulle de skicka en ny samt att jag skulle skicka tillbaka den andra, och vi mailet, så skulle jag försöka ta bort det med en våtservett och gick de inte/blev inge bra så skulle jag kontakta dem igen och få en ny..
Svarade, då jag fått två olika svar och jag skulle testa med våtservett blev svaret!
Gjorde de, och de funka, så tänkte inte nå mer på de.
Sen några dagar senare fick jag en ny på posten, så dubbelarbete av dem på kundtjänsten.
Skrev igen, då jag lyckats få bort papperet, och jag behövde inte skicka tillbaka nån, så nu har jag två.
Blev ju bra till slut, men de kunde löst de smidigare utan flera kokar, desto sämre soppa...

//Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar