tisdag 16 augusti 2016

Sällskapssjuk, ja visst

Ja lika bra å erkänna! 
Jag tycker om att ha folk runt omkring mig, så skulle kunna ha nån här varje dag.

Är nog helt enkelt sällskapssjuk ;)
Ärvt från pappa tror jag, då han kunde pyssla och greja med saker men med folk runt omkring sig.

Så när människor säger att vi gärna vill komma och se lillebror, men säg till när ni orkar å det lugnat ner sig, så tänkte jag att ni egentligen skulle kunna komma redan idag ;)

Första dygnet kom mormor o Ove upp till sjukhuset med Fabian, som mormor passat :)

Dygn två var de farmor o farfar med Fabians tur att träffa lillebror :)

Syrran/moster vill ju så klart oxå träffa lillebror, så hon kom förbi en liten vända i sällskap med mormor o Ove :)

Sen när vi kom hem så har vi flera gånger både fått besök 
och hälsat på farmor o farfar och mormor o Ove :)

Men även av faster o farbror, grannarna å kompisar har hälsat på :)

Ja moster å så klart :)

Fina presenter har lillebror fått :)
(Lägger upp dessa bilder främst för min egen skull, så man kommer ihåg)


Noshörning av moster :)


Liten tiger fick lillebror redan innan han var född av mormor, så brorsorna skulle ha lika.
 För storebror har en stor :)


Faster har virkat dessa fina till lillebror 😍


Blommor av mormor o Ove :)



Present av våra vänner Tomas o Desiré och deras son Wille :)


Från Elis o Ebbe med föräldrar :)


Från kusinen Erika med dotter och föräldrar :)
Body ända från Fuerteventura :)

//Mia


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar