torsdag 18 augusti 2016

Mias önskelista

Mindre än en månad till jag fyller år, och nån kanske undrar vad jag önskar mig ;)
Skriver här allt eftersom jag kommer på saker.
Ingen direkt ordning, utan de kommer lite huller å buller...


Fin burk på Clas Ohlson




Fastnat för trä skärbrädor :)
Dessa fanns på Ica Maxi.

Dalarna

Fina grytunderlägget Dalarna finns hos Spillevinken :)

Sett fina virkade Ahlgrensbilar, men virka kan jag tyvärr inte.
Men om svärmor eller svägerskan vill virka åt mig, så säger jag inte nej ;)

Fredriks fika - bakat med glädje
Bild lånad här.

Gillar Fredrik o allt han bakar, så boken skulle jag gärna vilja ha :)


Detta har jag i Maileg serien, men vill gärna ha mer :)
Hittat dessa fina hos Spillevinken :)

Maileg Tipi tält för möss
Maileg Mouse Baby twins in box
Maileg High chair Baby, offwhite



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar