fredag 26 augusti 2016

Börja bra, sen sämre o avslutades bra :)

Dagen började bra, så jag o Fabian kunde mysa o fixa i ordning oss i lugn o ro på morgonen, då Sebastian sov 1,5 timme till efter att vi gått upp.

Men sen gick de lite utför.. eller kaotiskt eller vad man ska säga...

Lilleman ville inte sova, men trött var han så väldigt gnällig o ledsen, så i mellan varven lyckades jag o Fabbe göra chokladbollar ( vilket Fabbe hörde mormor säga o då var han snabb ut till köket ;) ) o sen en äppelkladdkaka, Mums!



Trodde äntligen Sebastian skulle sova så jag o Fabbe kunde äta mellis i lugn o ro o sen leka med lego, så han fick egentid med mamma. men icke sa nicke att Sebastian skulle sova...


Men mellis i Fabbes rum med hans mjukisdjur blev de iaf o lek med lego, fast Sebastian var vaken...



Legoplatta som vi fyndade i tisdags på PMU :)

Min kusin kom förbi  o mitt kusinbarn Nova, då de behövde låna skrivaren 
o sen fick vi lite kläder sen Nova var liten :)

Orkade inte göra nå mat idag, så jag o Fabbe åt på Max med moster Emma
och sen hämta vi upp sambon/pappa o Wille och gick till lekparken i Nybro, 
så grabbarna fick springa av sig innan läggdags :)

Kvällen slutade bra iaf, med att min favvo tidning Hembakat hade kommit :)


Samt en vinst på Instagram 
&
att jag klarat senaste kursen :)

//Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar