tisdag 16 augusti 2016

Grejat och donat :)

Syrran slutade tidigt idag, då hon började tidigt och vi bestämde att vi skulle fixa lite grejer...

Redan vid 11 åkte vi ut till mormor o Ove så lunchen intogs där
 innan vi gick o mötte syrran/moster :)

Hon fick sällskap o vi fick röra på oss :)

Stannade på två lekparker så Fabian fick leka på vägen hem :)

Var varmt o gå så dricka o fika började vi när vi kom tillbaka.

Fotavtryck av lillebror var en av projekten :)



Blev även ett handavtryck av mig o mina grabbar ❤️


Ungefär lika stora eller snarare små fötter 👣


Göra klart gipsmagen var ett annat, så nu står den på tork så får vi hoppas de blev bra.

Blev bjudna på middag hos mormor o Ove :)

Lite annat fixa vi oxå med :)

Mormor o Fabian var ut och plocka rönnbär åt mig, så de ska jag fixa med.

Just sover grabbarna på en varsin sida av mig, 
och jag ska snart göra dem sällskap efter att ha fixat lite.

Blev lite sent då lillebror skulle ha mat efter att ha fått bada hos mormor o sen fick vi ju lov att följa fotbolls semifinalen i os ⚽️ via Aftonbladet, då de inte hade den kanalen. 
Så stort Grattis till tjejerna till vinsten! 
Spännande att följa, fast man inte såg matchen...

//Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar