tisdag 26 augusti 2014

Skapa mer :)


Beställt lite mera sprayfärger, och även denna gång från skapamer.se :)

Vilken service detta företag har!

Precis efter att beställningen är iväg skickad
 så ser jag att jag fått ett mail från skapamer med 20% på nästa köp.
Skickar iväg ett mail och undrar om de skulle gå att få rabatten avdragen i efterhand, 
och visst fixade de det :)

Sen visade de sig att ena färgen jag beställt av restat från leverantören
och då fick jag ett mail där de undrade om jag ville byta till något annat eller plocka bort varan. 
Var bara att svara på mailet :)

Svarade och undrade om de fanns i någon annan storlek och visst fanns de, 
så de ändrade och några dagar senare hade jag ett paket att hämta ut :)

Snabba på att svara var de å! :)

Endast 29kr i frakt, och handlar man för mer än 300kr så är frakten gratis och ingen fakturaavgift ! :)

//Mia


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar