lördag 2 augusti 2014

Önskelista :)

Nu är det snart bara en månad kvar tills jag fyller 30, helt sjukt!

Tänkte uppdatera min önskelista, ifall någon vill köpa mig en present ;)

Är ju en Dalkulla med hjärta i Falun som bl.a. gillar betong :)

En sådan här fin häst i betong skulle jag inte säga nej till!

Bild lånad av min vän Elin.

Inte heller en tavla över Falun, eller möjligtvis över Dalarna.
Bild lånad här:

Finns hos Gallerix i Borlänge.


Nya större siffror på fasaden skulle jag å vilja ha, och har då fastnat för dessa fina från Trådspira:
Stilren enkel "Fasadsiffra 1 med dalahästmönster" för huset eller garaget från Trådspira Mora

Vacker stilren ”Fasadsiffra nr 6” med dalahästmönster från Trådspira Dalarna Mora.

Lånat bilder från trådspira.

Snygga gummistövlar, pengar till kläder eller en vit stor brandsläckare i hallen
 skulle jag inte heller säga nej till.

//Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar