torsdag 14 augusti 2014

Instabilder :)

Ibland blir det så att man bara slänger ut en bild på Instagram med lite text, för det är så mycket enklare.
Så därför tänkte jag visa lite bilder därifrån, som inte skrivits nå om här på bloggen.

Här kommer lite bilder från senaste tiden:


Samtidigt som jag beställde tryck till Fabbes lådor i hans rum så beställde jag oxå till två tröjor,
 så nu har han två personliga tröjor :)
Rosa sniglar valde jag för att på etiketten som jag fäster på de jag syr, har en rosa snigel :)


16/7
En dag som bestod av fix i Fabbes rum, loppis med syrran, plockade första smultronet, 
plockade blåbär och därför har Fabian stövlar på sig. 
Avslutade kvällen med att snacka med grannarna, 
Fabbe ritade på vägen och fick sitta bakpå när granntjejen cyklade :)



Nya kuddar från Rusta, och deras nya kollektion :)


10/8

Kalas för både sambon och hans mamma, 
då de fyller samma helg så slog vi ihop det, och i år blev det hos dem :)
Mamma, Ove och Emma var oxå dit bjudna och så klart svägerskan Suss och Simon :)
Åt god mat och fika och Fabbe vattnade farmors blommor, jagade såpbubblor och sa hej då till ugglan :)


31/7

Om Fabian hade haft Insta, så hade det sett ut så här efter Classic Car i Rättvik :)
Lastbilar och skum :)


Nya jeansmattan från Chilli, pryder nu golvet i köket :)


11/8

Jag och Fabian plockade lite blåbär och smultron innan granntjejerna kom över och lekte, 
och vi följde även med dem på en promenad för de var hundvakt och så stannade de och åt lunch med oss :)
På eftermiddagen bakade vi en kaka och hade i bären vi plockat samt lite hallon :)


13/8

Sländde ihop två kakor, efter att Fabian somnat.


Jag och sambon fick ju lov att provsmaka, och denna gillades av oss båda. 
Fick MVG av sambon :)
Vilket kanske syns?! ;)

//Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar