söndag 13 oktober 2013

Kalajs nr 1

Fabians första kalas, gick av stapeln igår lördag och det för släkten :)




Han sov en liten lur när alla gäster kom, 
så gissa om han fick stora ögon när han vaknade och såg allt folk.
Var nämligen 20 personer inkl. oss, som kom och grattade honom!


Bjöd på hembakade kakor, men tårtorna köpte vi förutom Fabians egen tårta, som vi gjort!




Ett litet ljus oxå, men att kunna blåsa ut det får vi nog vänta med...


Öppnade några paket innan fikat, och dessa härliga bestick gick hem för herrn :)


Hörrni, kan ni hjälpa mig att få på mig den här eller?


Får väl göra det själv då...


Äsch, nu rymmer jag...


Gå och gå helt själv, är det bästa som finns nu!


Mer paket öppning :)


Nu orkar jag inge mer, så nu får mamma öppna resten...



Massa fina paket!
Tack allihopa för paketen och att ni ville fira mig!


Tuff outfit idag va?! :)


Så varmt inne, så vi hade dörren öppen och då stod några ute och då skulle Fabian oxå ut...


1 kommentar:

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar