tisdag 15 oktober 2013

Höst fotografering!

Blev så inspirerad av Bea, då hon tagit så fina kort på barnen 
att jag fick lov att ta med mig systemkameran och ut och fota Fabian.

Är så himla dålig på att använda den, då man har kamera på mobilen, 
men det blir ju så mycket bättre kort med systemkameran.

Bestämde mig igår kväll för att ut och fota idag och hoppades bara att det skulle vara uppehåll.
Uppehåll var det som tur var, men solen lyste med sin frånvaro iaf på förmiddagen 
men efter lunch när vi begav oss ut så tittade den fram :)




Tog en promenad bort mot Stadsparken, 
för att se om vi kunde hitta nån plats med löv på marken...


Ja visst finns det närmare ställen, men vi passade på att uträtta lite ärenden när vi ändå var ute.








Tror jag fick några bra kort, har bara hunnit kolla igenom en snabbvända.
Har laddat batteriet så kanske kameran får vara med även imorn :)

Jag och Fabian fick en underbar eftermiddag!
Vi var ute i nästan 3 timmar, och hann med att promenera, uträtta lite ärenden, fota, 
ha picknick och busa :)

(Bilderna i detta inlägg är tagna med mobilen)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar