fredag 14 juni 2013

Studentfirande och minnen

Firat min sambos ena kusin 
( han har en hel drös, vilket kanske inte är så konstigt då hans föräldrar har många syskon ) 
för att han har tagit studenten!!
Grattis!

Jag och Fabian följde med min sambos föräldrar upp till Lugnet och kollade på utspringet 
( min sambo kunde inte komma ifrån jobbet ) och när min sambo slutade samt min sambos syster 
så åkte vi och firade honom och käkade jättegod mat och tårta :)

Så nu har Fabian varit på sitt första student firande :)


Nu år är det faktiskt 10 år sedan en annan tog studenten.
Tänk vad tiden går...

Känns inte som det gått så lång tid, men ändå har det hänt en hel del...
...både trevliga och tråkiga grejer...

* Haft ett antal jobb, dock är det typ inga jag sagt upp mig ifrån, 
utan det har blivit helt naturligt att börja på nå nytt.
* Gått ekonomi och löneassistent utbildningen
* Min älskade pappa blev sjuk och gick sedan bort
* Även förlorat min morfar och vår katt Missy
*Genomgått utredningar och IVF
*Varit gravid
*Vår älskade Fabian har kommit <3
* Firat 11 år tillsammans med min sambo
* Förlovat oss
*Köpt bostadsrätt och sålt den
*Byggt hus
* Tagit körkort

och massa massa mer.

Min studentmössa från 2003.
Lite skillnad på dem idag.
Nu är kan man få text och grejer...

//Mia

1 kommentar:

  1. Hej gumman!
    Det är du för väl att det händer trevliga saker i livet också när man måste gå igenom en del tråkiga ibland.
    Kram Stina

    SvaraRadera

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar