söndag 9 juni 2013

Kläder till Fabbe

När man har små barn, så är det inte bara att åka ner på stan och kika på kläder, 
så min syrra skulle ner på stan och då lovade hon att kika om de 
fanns nå pyjamasar med korta ben och ärmar.
Innan hon hinner ner på stan, pratas vi vid och jag nämner att Fabian även behöver flera solhattar, 
då han badar med dem, och blir det en varm sommar så kan de gå åt.

Lite senare på kvällen får jag ett sms där hon hittat 4 solhattar,
och jag blir jätteglad, och ännu bättre är att de är på rea :)


Nästa gång jag träffar syrran så visar det sig att hon inte bara köpt solhattarna...

Utan hon hade även köpt 2 pyjamasar och en mössa, som är så söta.


 och linne och byxa, som fick bli Fabians 8 månaders present. Tack!


F som i Fabian :)

Perfekt att skicka syrran, då hon har samma smak som mig :)

Hon hade även varit förbi Ica, och köpt en badcape som vi sett i reklamen, 
för hon visste inte när jag skulle hinna dit.
Så nu har han en geting/bi cape hemma och en nyckelpige cape hos mormor :)



I kassan jag fick hem, var det även en sak till mig :)
En klänning/tunika i geopardtyg :)
Så himla fin och den fick jag :)

Miami tunic
Bild lånad från Cubus hemsida
Tack älskade syrra!


Har länge letat efter en tröja till Fabian, helst utan huva, men så svårt att finna.
Men hittade till slut en på PoP, där man kunde ta av huvan, så den blev det.


Har även letat efter en body som passar till de bruna byxorna jag köpte på Me and I party 
utan att finna någon, men så fick jag mail av Jonna att hon sålde ut sina visningsplagg.
Och bland dem fanns en body som passade, som jag helt missat att den fanns och i hans storlek, 
så den var jag snabb och tingade :)




Farligt att lämna i väg Fabbe med syrran, och de ska gå på stan.
För då kan det slinka med ett klädesplagg.
Syrran köpte denna coola jacka till Fabbe!



De hade även hittat ett par snygga byxor, så de köpte jag till Fabbe.
( Dock så visar bilden fel grön färg, de är mer mossgröna)

Jag behöver inte köpa ett visst märke, eller från en viss affär till Fabian. 
Utan jag gör lika gärna ett loppisfynd, som att handla på POP eller Me and I, 
som H&M, Lindex, Kappahl eller annan affär,
om det är något Fabian behöver.
Sen är det ju alltid kul om det är rea eller om man kan göra fynd :)

//Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar