onsdag 19 juni 2013

Mera blommor, men mest till baksidan

Behövde komplettera med mera blommor, 
så jag drog med min sambo och vår son till Rottneby en gång till, 
och köpte mera blommor.
Min sambo fick välja blommor bak, och de går i lila :)

På Rottneby finns det en katt, och båda gångerna vi varit dit har den legat i ett av växthusen och myst.
Men det skulle jag å göra om jag var katt. 
Varmt och mysigt!



Blev 2 amplar och lite annat smått och gott.



Mats, som driver Rottneby handelsträdgård han har skrivit flertalet böcker, 
och nu passade min sambo på att köpa en. 
Själv är jag sugen på att köpa någon bok om "originalen" som funnits här i Falun.
Pappa har pratat om en del, så det skulle vara kul att läsa.


Har även fått en fin duk av mamma att ha på framsidan, då det kommer gå i rosa just där :)
Tack mamma!

Bilden blev lite mörk. Men den är ljusrosa.

//Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar