tisdag 8 november 2016

Veckan (v.43)

Måndag:


Mamma ta kort :)

Öppnis på förmiddagen o målning av hatt  😄🎩


Efter lunch kom Eva med barnen Chelsea o Sigge o lekte 😄
Fabian o Chelsea lekte jättebra ihop 👍

Bjöd på fika 😄


Gjorde klart kransen, som jag o Fabian målat kottar till ❤️


Tisdag:

Förskola för Fabbe o vi andra höll oss hemma under tiden.

Efter jag hämta Fabian åkte vi ut till mamma o Ove, och fick med dem på en promenad :)

Passade på att lämna böcker på bibblan o plocka lite från naturen till höstarrangemangen :)


Å Sebastian fick sova, då han sover så bra ute :)


Vattenpölar är ju alltid kul 😄

Själv åkte jag iväg på kvällen o lämna grabbarna hemma, 
för jag skulle träffa min vän Elin o hyra film o käka lite 😄

Onsdag:


❤️

Fabbe på förskolan o tid på BVC för tre månaders kontroll för Sebastian.

Stan en vända med mamma 😄

På kvällskvisten kom mamma o Ove till oss, då de var barnvakt medan vi var på föräldramöte.


Såg på tv på kvällen o Sebastian vakna o gjorde oss sällskap 😄
För inte skulle han sova, nej han låg så nöjd i mellan oss, när jag hade upp huvudet lite.

Torsdag:

Promenad på förmiddagen med jobbarkompisen Ulrika 😄


Så här kan man oxå sova 😉

Mys efter förskolan ❤️

En till lite promenad så Fabian fick cykla, tog vi på eftermiddagen innan middagen.

Fredag:

Hattfest på öppnis i Hosjö 🎩😄

Lek inne o ute efter vi kommit hem från öppnis 😄

Pappan i huset kom hem sent så jag o Fabian åt mat på Sibylla 😋


🐞 på besök nu...


Fabian kan skriva sitt namn 😍

Pysslat lite höstinspirerat 🍂


Lördag:

Stan med mina grabbar o shoppa lite 😄
Blev lite mer än vi tänkt oss men inget onödigt..

Luncha på stan 😋

Bjudna på middag hos mamma o Ove 😄

Efter maten kom kusinen Erika med barn o sambo till mamma, 
då kusinbarnet o en kompis till henne ville gå på bus eller godis 👻

Söndag:

Pappan i huset åkte iväg o relaxa, 
då tog jag med mig barnen till stan o tog en promenad med syrran/moster 😄

Ute i tre timmar i fina vädret 🍂

Hann leka i tre lekparker, fika, fota o röra på oss 👍


Bjudna på mat idag igen 😉
men denna gång hos barnens farmor o farfar 😄
Åkte dit ut på eftermiddagen 😄

Fabian fick leka med farfar o vi fick blåbärspaj till efterrätt 😋

//Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar