torsdag 16 juni 2016

Gravid v.36 (35+4)

Barnmorskebesök idag och allt såg bra ut :)
Sista gången jag får träffa min ordinarie barnmorska, för hon går snart på semester,
men gissar på att hennes kollega är lika bra.

Sf mått: 35
Vikt: sammanlagt gått upp 4kg tror jag de blir.
Hjärtljuden lät bra, och jag tror hon allt väckte bebisen i magen för oj vad h*n började böka :)
Järnvärdet låg på 113, så de hade gått upp :)
Blodtryck lite högre än vanligt, men bra: 120/80 tror jag de var.
Bebisen har fixerat sig nu. Jippi!

Med Fabian så tycker jag mig minnas att han var en hejare på att sätta igång och 
buffa och sparka när jag skulle lägga mig, 
men denna bebis har inga riktiga vanor, 
mer än att när jag sitter så bökar den gärna :)

//Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar