onsdag 8 juni 2016

Gravid v. 35 ( 34+3 )

Nu är det inte långt kvar, men har jag börjat fixa då...nej...
Dags att ta tag i att bygga ihop sängen, ta fram liggdelen till vagnen, leta på kläderna och tvätta dem, packa skötväskan, köpa blöjor och flaska, köpa bilbarnstol m.m
Bokst tid för faderskapsintyg iaf.

Senaste besöket hos barnmorskan, som var i torsdags såg bra ut :)

Blodsocker 5,8 - bra
Blodtryck typ 115/70 -  bra
Mått: 33
Järnvärde: 105 - inte så bra, så får skärpa mig med järntabletter
Vikt: Ok, men barnmorskan funderade om jag skulle bli skickad och göra en extra tillväxtskontroll, då jag bara gått upp 3 kg, men sen sa hon att bättre att bara gå upp lite, 
och med Fabian gick jag upp typ 5-10 kg och han var ju stor.
Sen när hon kolla måttet och då sa hon att hon inte var orolig, 
för efter alla år så kunde hon se hur stora bebisarna brukar vara.
Bebisen verkar ha lagt sig till rätta med huvudet neråt, och verkade ligga kvar där.
Hon frågade om jag haft nå sammandragningar och jag sa nej, men sen efteråt så kom jag på att de har jag nog visst haft.

Sen de här med namn, att de ska vara så svårt. 
Vet inte om de är en tjej eller kille här i magen, och ingen känsla har jag denna gång heller.
Förslag på nå namn? 
Ska passa ihop med Fabian <3



Magen växer då iaf, och fasligt var långt det är ner till marken...
Sura uppstötningar och kramp i benet är mindre kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar