måndag 27 juni 2016

Gravid v. 38 (37+1)

Besök hos barnmorskan idag, men inte hon jag brukar gå till, då hon gått på semester, 
men denna kvinna var oxå bra :)

Sf: 36
Blodtryck 90/70
Hjärtljud 140

Barnmorskan jag hade idag, tyckte inte bebisen låg helt fixerad men med huvudet nedåt.
Men hon sa att med andra barnet kan de först ligga fixerad 
och sedan röra på sig, men det var ändå ok.
Hon tog även ett till blodprov på mig, då jag är negativ.

Allt såg bra ut iaf :)

Undrar vad bebisen gjorde när jag nattade Fabbe idag, kanske hade hicka ;)

Nu tror jag vi fått ordning på det mesta här hemma gällande bebisen:
Bilbarnstol 
Satt ihop sängen
Köpt blöjor
Köpt ny flaska ( ifall att )
Tagit fram bebiskläderna och tvätta dem ( tom stl 62 )
Förlossningsväskan packad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar