måndag 11 maj 2015

Öppnis, glassfika å blomköp :)

Låg kvar i sängen imorse och tittade på barnprogram 
innan vi gick upp och åt frukost i soffan framför mer barnprogram :)
Härlig mysmorgon innan vi gjorde oss klara och åkte till öppna förskolan i Hosjö :)

Började med att gå in i pysselrummet och Fabian målade en spargris. 
Målade helt själv. 
Det ända jag hjälpte till med var att hålla i grisen.



Kolla så fin den blev! :)



Lekte, sjöng och fikade oxå :)

Hem och åt lunch, sen lite vila för Fabbe och jag passade som vanligt på att fixa lite grejer.

Sen drog vi till Ica Max och åt mellis/fika :)


Fabian skulle få välja två blommor, att ha i sitt fönster, så ett besök på Plantagen blev det :)


Kollade in blåbärsplantorna :)



Provsatt en solstol :)

Å helt själv valde Fabbe dessa blommor :)


Så här fint blev de i hans fönster :)




Krukorna hittade jag på en loppis :)


Fabians pyssel fick plats i blomman :)


Efter kvällsmaten åkte jag till sjukhuset och lämnade blod, då jag är blodgivare.
Dock svimmade jag av två gånger, liggandes.

Men mådde bättre efter ett tag, men för säkerhetsskull ringde jag mamma, 
så hon och Ove kom och hämtade mig och min bil.

Vet inte riktigt varför jag svimmade denna gång ( är ju inte första gången direkt... ) för jag åt innan, men de kan ha varit för att de gjorde så ont när de stack in nålen samt att de tog tid att lämna blod, 
då de var ett veck på slangen och sen råkade jag titta på nålen när de drog ut den...

Jaja lite vila så ska de nog bli bra.
 La mig i sängen och såg på Sofias änglar, och hade en grabb brevid mig som inte tänkte sova... Sambon hade försökt ett bra tag innan jag kom hem..

// Mia 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar