tisdag 5 maj 2015

Lite tvprogram jag gärna kikar på :)

Sitter nog hellre framför datorn/telefonen än vid tvn.
Men just nu är det en hel del program jag vill se :)
Jobbar en hel del kvällar samt att program vid 20, hinns inte med då det är tiden man lägger Fabian, men då är det tur play finns :)

Gillar ju inredning, och Sommar med Ernst och Bygglov är ju favoriter.
Men just nu går Sofias änglar, och det är ett program jag måste bara se!
Sofia, Mattias och Johnnie hjälper familjer som går/gått igenom något fruktansvärt som sjukdom, olycka eller dödsfall, med det praktiska som att få ett fungerande hem. 
Att få en sak mindre att tänka på.
Både inredning och att de hjälper människor som verkligen behöver det.

Bild lånad från Kanal 5
Annat program som jag fastnat för är Vem bor här?
6 personer, som aldrig träffat varandra åker tillsammans runt till allihopa 
och ska snoka runt och försöka lista ut vem bor just här?
Kul att se om man själv kan lista ut vem som bor var, och samtidigt se alla fantastiska hem :)
Sett två avsnitt tidigare, och gissat 4 av 6 rätt båda gångerna, men gårdagens avsnitt var jag total hopplös att gissa, då jag bara hade ett rätt...

Sveriges yngsta mästerkock gillar jag, och ungarna är ju helt fantastiska i köket! :)
Lagar mat, som en annan knappt hört talas om...

Sveriges yngsta mästerkock
Bild lånad från Tv4.

Gillar även kriminalare, eller vad man ska kalla de. 
Där de helt enkelt löser brott!
Favoriter är NCIS Los Angeles ( gå tyvärr inte just nu, men hoppas det kommer nya avsnitt snart...) och Hawaii Five- O, som jag ska se nu ikväll :)
Sen att kika på snygge Steve gör ju inte saken sämre ;)

//Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar