torsdag 18 september 2014

Man kan inte göra allt men alla kan göra något :)

Som sagt man kan inte göra allt men alla kan göra något :)

Å varför inte börja i ens närhet.

I tisdags ringde de och sa att jag blivit godkänd som blodgivare, så nu kan jag börja lämna blod! :)
Är spruträdd, och lätt för att svimma men efter alla turer med blodprover under IVF tiden, 
så kände jag att va f-n, jag kan oxå.
Så tog äntligen tag i saken och anmälde mig, och har varit och lämnat blodprov, 
och fyllt i hälsoundersökning och nu alltså blivit godkänd!

Foto: Då har jag varit å lämnat blodprov, så nu väntar jag bara på, om jag kan bli blodgivare. Hann även med två andra möten medan grabben var på förskolan, och får se vad de leder till... #geblod

Har sen tidigare fyllt i donationskort, så om det händer mig något så vet de hur jag vill ha det.
Självklart fyllde jag i att de får använda mina organ!


Är medlem i gruppen hjälltill.nu på FB, där man kan bidra med en peng, mat eller grejer till behövande Falun och Borlänge området som sökt hjälp via hjälptill.nu.
Har bidragit med lite pengar och ska leverera lite kläder.
Men efter att fått äran att tala med Martina, kvinnan som startat det, via telefon, 
så kommer jag försöka ställa upp ännu mer.
Sambon har oxå hittat hit, och vi har bestämt att vi ska försöka stötta så mycket vi bara kan, 
med både pengar och grejer.

//Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar