lördag 6 september 2014

Kalasandet, dag 1 :)

Blev grattad av mina två älsklingar imorse, med ett kort och presentkort på bio,
 samt en liten rosa Ahlgrens bil :)
Hann inte komma till idag, men inom en snar framtid kommer jag 
få en alldeles egen stor Ahlgrensbil i min favvo färg rosa! :)



Men sovmorgon tänkte inte grabben ge mig iaf, då han skulle ur sängen på två röda, 
och så fick jag glasögonen, så jag skulle vakna ordentligt! ;)
Inge mys här inte...

Fix, städ och förberedda stod dagen mest av, 
och så lämna grabben hos mommo, där han ska sova i natt.
Men när vi kom dit, så skulle inte han sova hos mommo, 
fast han tjatat om åka mommo hela dagen, från han vakna, utan han skulle sova hemma.
Men somnat hos mommo har han då gjort!

Vid 17-tiden började folk droppa in för att fira mig!
En gravid tjej med sin sambo, en 15 dagars bebis med sina föräldrar (storebror sov hos sin mormor), en sex månaders tjej med sina föräldrar, en tjej på 1 år 4 månader samt hennes bror på 5 år och deras föräldrar, två tjejer på 3 och 5 år med föräldrar, samt syrran som för övrigt är världens bästa moster och alla barn gillar henne, kom och firade mig, med helt underbara presenter!
Tack så mycket allihopa!! <3

Små små bebisfötter på en liten grabb på 15 dagar med namn Ebbe! <3
Tror visst ett lejon kom på kalaset oxå :)
Måste visa vilka underbara presenter jag fick!



Av Eva med familj! :)


Orkidé som jag älskar, från Erica med familj :)
Från Erica med familj! :)
Coolt mobilskal, som nu pryder min mobil! :)

Av grannarna :)

En korg fylld med massa härligheter från Bea och Desiré med familj :)

Så himla söt uggla!
Å hur kunde de veta att jag tänkt ha lila uppe, så den kommer få bo där! <3


Vi bjöd på tacos och fika med hembakat bröd och tårta ( som vi beställde) :)

Å imorn fortsätter kalasandet :)

Kram Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar