lördag 31 maj 2014

Önskar mig, då jag visst fyller 30... (Uppdaterad 140529)

Visst det är några månader kvar till jag fyller år, närmare bestämt 4 månader, men tänkte det var lika bra och börja skriva en önskelista. 
Kommer antagligen fylla på den eftersom...

Fyller ju faktiskt 30 år i år, inte för att jag kan fatta det riktigt men så är det.
Tror mer på 3.0 som min vän Madde säger ;)
Hade ju tänkt att jag skulle önska mig pengar till en Kitchen Aid, men då jag köpt en sådan redan och har de tillbehör som jag behöver för tillfället, så fick jag tänka om...

Har iaf nu hitta lite saker jag skulle vilja ha :)
 ( ett alternativt är ju att ge mig pengar, och jag kan köpa det jag vill. ) 
Inte för att jag måste ha några presenter, men misstänker att iaf några vill ge mig något ;)

Har ej lagt upp dessa i ordning efter vad jag helst vill ha, utan jag vill ha allt! ;)

Älskar ju betong, och en av mina favoritfärger är ju rosa, så då vore ju dessa så fina att ha hemma !

Presentförpackning

Finns även en i svart, som är riktigt cool! :)

Sifforna vi har på huset är inge speciella samt att de är ganska små, men så hittade jag dessa fina,
och fastnade för dem på en gång!
Så himla fina med dalahästar på, dalkulla som jag är :)

Stilren enkel "Fasadsiffra 1 med dalahästmönster" för huset eller garaget från Trådspira Mora

Vacker stilren ”Fasadsiffra nr 6” med dalahästmönster från Trådspira Dalarna Mora.

På Gallerix i Borlänge så finns denna fina plansch över Sverige:


och en över Dalarna, och då tror jag helst skulle vilja ha den med Dalarna :)
Å svart tror jag blir finast!




Skulle det gå att få en Stadskarta över Falun, 
så skulle inte jag säga nej till en sådan från Fredericas design! 
Så himla fina!

Nu har de kommit ut med en om Falun :)

Bild lånad här:

Som sagt är ju dalkulla och gillar betong så en betongdalahäst skulle jag så klart vilja ha i min ägo!

Bild lånad av min vän Elin.

//Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar