fredag 16 maj 2014

Babywrap by Mia

Äntligen fick jag överlämna babywrapen till Eva, eller egentligen Chelsea :)

Chelsea sov när den överlämnades, så dockan fick agera modell så jag kan visa hur det blev.
( samt att jag visar ej bilder på Fabian, där hans ansikte syns och självklart gör jag det inte på andras barn)

Man kan alltså använda filten med bältet på.
Dockan var lite liten men ni ser ju hur det funkar iaf.
"Min etikett" på :)

Innan de åkte, så testade Chelsea filten och hon verkade trivas, 
och hon fick även använda den på vägen hem.

Läser man på Insta, så verkade då Eva nöjd, och det gör mig så glad! :)

Nu ska jag bara leta på nå mer fint tyg och sen ska Erica oxå få en :)

Kanske nån annan som vill ha?

//Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar