söndag 1 september 2013

Nu så...

Tog bara nästan ett år från att syrran och mamma lindade in mig i folie 
och sen gipsade min gravidmage och byst!
Detta var den 20/9-12 och jag borde väl varit i v. 36-37 och det var inte speciellt skönt att ligga på golvet... Men helt klart värt det då man har ett minne för livet!
Man ville ju vänta så länge som möjligt...

Å nu den 1/9-2013 sattes den äntligen upp på väggen i vårt sovrum så vi kan se den när vi vaknar och lägger oss.

Valde ett turkost/grönt band som matchade tavlan vi fått av Susann'e, min svägerska som nu oxå får pryda vår vägg.






Jag hade ju inte speciellt stor mage, och ändå gjorde vi den så pass sent av graviditeten.
Ändå kom det ut en stor grabb redan den 7/10, en vecka för tidigt på hela 52 cm och en vikt på 4220 g.

//Mia 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar