torsdag 16 maj 2013

Växer så det knakar...

Det blir bara grönare och grönare, och fort går det.

Denna björk fotade jag den 8/5, och då var det inte mycket grönt...


Fotade samma björk idag, den 16/5 och då såg den ut så här


Mammas rabarber 

27/4


12/5


Syrenbusken hos mamma

Yes, mina rabarber som jag satte förra året, överlevde vintern :)
Små knoppar den 8/5


Samma rabarber men idag, den 16/5


Älskar rabarber, så jag hoppas jag kommer tillräckligt så det blir en rabarberpaj och lite annat gott.

Gräslök är då en tålig växt, som kom upp även i år :)


// Mia

1 kommentar:

  1. Taxen är från Kay Bojesen som jag köpt på rea.


    Det är så härligt nu när det knakar i trädgården.:-) Kram Stina

    SvaraRadera

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar