fredag 12 oktober 2012

Pyssel i v. 36+5



Alltid roligt att spara minnen, och detta är ett sätt!

Syrran Emma och mamma fick hjälpas åt att gipsa min (Mias) mage, 
då det var lite pillrigt, men bra blev det :)

Man vill ju vänta så länge som möjligt, så man får så stor mage som möjligt, men det var ingen höjdare och göra detta när man var gravid, då man fick ont i ryggen och ligga ner...


Köpt ett paket på Panduro

Nu ska den bara fraktas hem, sätta på ett band och sedan hängas upp någonstans.

3 kommentarer:

  1. Hej Emma!
    Åh vilken fin avgjutning av din mage!
    Ett härligt minne!

    Jasså galgen finns på Åhlens också. Ja där ser man... Lät ursnygg i grått. Finns den nu?
    kram Susanne

    SvaraRadera
  2. Självklart skulle jag kunna det, kul att få komma ut och träffa lite nya människor! Även fast att jag är världens blygaste så har jag faktiskt bestämt mig för att det är värt att prova sina vingar nu. Känns också lättare när det är något man verkligen gillar och står för :)

    Du kan ju mejla mig så kan vi talas vid mer, har ju första visningen imorgon få se hur det känns :D

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Nää, ingen Tusse än... Man vill ju bara veta OM det hänt något så man inte behöver gå runt och fundera.

    kram

    SvaraRadera

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar