lördag 13 oktober 2012

Nu är han äntligen här :)

Just idag var bebisen beräknad, men redan förra söndagen ville han ut.
Inte mig emot, då vi längtat så efter honom!
Ja det blev en han, dock inte en Evert utan en Fabian.
Så farmor och Melvin ( Evelinas grabb) hade helt rätt :)

Undrar om promenaden på Rättviks marknad, 
som syrran och jag var till under lördagen satte gång det hela..hmm...
Visa tyckte jag var lite galen som vågade mig dit...

Det var en ganska stor grabb, och speciellt med tanke på att han kom en vecka för tidigt.
Han vägde 4220g och var 52 cm lång.

En liten Fabian rumpa med nalletryck :)

Idag fick vi besök av våra kompisar D och T, och vi (både jag och grabben) fick fina presenter :)



Så risken finns att det kommer bli en del Fabian och bebis inlägg nu i framtiden, 
men vi ska försöka att komma med lite annat där i mellan...
Men nu är han ju här, och tar mycket tid och plats, precis som det ska vara.
Hoppas ni står ut?!

Kram från Mia, Fabians mamma




1 kommentar:

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar