torsdag 18 oktober 2012

Glada nyheter

Loggade in på FB nu på förmiddagen och läser mellan raderna att en bebis föds.
Skyndar mig att skriva till lilla bebisens moster, och kollar om så är fallet.
Och visst är det så :)
Min barndomskompis fick igår kväll (17/10) kl 22,53 en liten bebis. 
Exakt på BF dagen, det ni :)
Det är nästan exakt 10 dagar efter min lilla Fabian föddes. Fabian föddes 7/10 kl 23,06. 
Skiljer 13 minuter, från att vara exakt 10 dagar, lite coolt!

Mostern till bebisen hade bara fått ett Mms i natt, 
så jag får återkomma till henne under dagen och se om hon hört nå hur det gått.
Jag hoppas allt gått bra och att de mår bra.

<3 <3 <3

En annan glad nyhet är att min vän Bea ska ha en till i april :)
Så då blir Robin storebror.

Vi är ca 10 tjejer som hållit ihop sedan vi gick gymnasiet ihop, 
och nu under ett år så är vi 5 st som ska ha en bebis :)
Som vi vet idag iaf, kanske är det någon mer.

Evelina fick sin Lovisa i maj 2012. ( Hennes tredje barn)
Jag fick lilla Fabian i oktober 2012.
Kristina ska ha sitt andra i November.
Anna ska ha sitt andra i December
och
Bea ska ha sitt andra i April 2013.

Så vi behöver inte gå på någon föräldrargrupp utan vi kan ha en egen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar