lördag 16 december 2017

Utan mobil- vad beroende man är...

Tänk att man är så handikappad utan mobil, att man är så beroende.

För ett tag sedan råkade jag ha sönder min mobilen,och helt plötsligt var jag utan...

Hade en gammal, men den var så klart låst till annan operatör.

Vilka problem som uppstår,
som att man var utan väckarklocka,
som tur var kom jag på Paddan, så jag kunde använda den.

Kan inte ringa någon om de skulle vara nå, eller bli nådd om någon vill ha kontakt med en.

Lika så klocka, vad är klockan?

Efter att ha lämnat Fabian på förskolan, 
så åkte jag o Sebastian ner på stan för att gå till Telia och låsa upp den, 
men innan de öppna tog vi en promenad runt Tisken.
Inte kunde jag kolla om någon ville med heller...
inte heller slå igång endomondon och se hur långt vi gått...

Såg änder på parkeringen, och nej jag kunde inte ta bilder...

Brukar använda SmsPark för att betala parkering, men nej de gick ju inte..
Tur man kan dra kort i automaten.

Kom till Telia strax efter de öppnade, så jag hade en telefon så länge iaf.

//Mia



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar