lördag 23 december 2017

Promenad med snowracer och bakning


Hade lagt mig tillgänglig för jobb idag, så gick upp redan 6,15 så jag var förberedd, 
men alla verkade vara på plats idag, så när alla vaknat, ätit frukost o fått på sig kläder, 
så tog vi en promenad till affären, för att handla lite.

Båda barnen skulle åka på snowracern, så jag fick gå med tom vagn...


Såg en ekorre, och lyckades få den på bild :)


Efter lunch, så var de sovning för Sebbe, och de andra degade i soffan, 
då passade jag på att ta en tupplur :)


Jag och Fabian bakade en kaka till fika på julafton ( om vi nu orkar något sådant ;) )


Slicka efteråt de måste man ;)


Ska bli en kladdkaka med skumtomtefluff uppå, men gör klart den imorron.


Gjorde även mimosasallad, den är så god :)

Annars har vi lekt, läst böcker, röjt lite efter Röjar Ralf och hans broder ;)

//Mia


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar