onsdag 28 juni 2017

Äntligen klar som uska 👍

Nu har jag varit i skolan för sista gĂ„ngen, och alla uppgifter Ă€r inlĂ€mnade, 
och rĂ€ttade sĂ„ nu Ă€r jag klar och kan titulera mig som undersköterska! 😀


Fast jag varit gravid och fĂ„tt barn under dessa 1,5 Ă„r, sĂ„ har jag inte missat en enda lektion. 
KĂ€nner mig stolt!
Visst vi har bara varit dÀr varannan onsdag pÄ förmiddagarna men ÀndÄ!
Fortsatt att plugga fast jag varit mammaledig, tack vare att det varit mest hemstudier.

Skolan bjöd pÄ tÄrta o efter vi var klara,
sĂ„ gick jag och nĂ„gra klasskompisar och Ă„t lunch tillsammans 😀


Gött var de 😋

Tog rabarber kyckling, o de lÀr jag nog testa o göra hemma!

//Mia 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
LÀmna gÀrna en kommentar, dÄ blir vi jÀtteglada :)

Kramar