onsdag 15 mars 2017

Igår o idag 😊

Helt plötsligt kunde Sebastian sitta själv ❤️

Settat kortare stunder förut men nu hade han hittat balansen ordentligt 😊


Efter att jag hämtat Fabian igår på förskolan, så fråga han först om vi skulle hälsa på någon, sen om någon skulle komma till oss, kanske farmor o farfar? Mormor o Ove? Moster? Han ringde till sin moster ❤️ men hon var redan på väg hem tyvärr, så de fick bli en annan gång..

När jag sen fick tillbaka mobilen, så hitta jag lite kort tagna med min mobil 😉




Ägg till mellis 😜


Blev lek här hemma istället 😊


Samt slå in lite paket 🎁


Fabbes säng 😂🙈
Knappt så han själv fick plats 😬

Lämna Fabbe på förskolan idag sen tog jag en promenad med en gamla jobbarkompis 
o Sebbe sov så skönt i vagnen 😴

Åkte sen ut till mamma/mormor o hon fick rå om oss o vi henne ❤️

Hämta en glad kille på förskolan som bl.a. haft hinderbana ute 😊

Mellis intogs på stan, dvs medtagen men lite komplement med 😊

Mötte upp pappan i huset o gick mot doctoris, o vi hade inte sagt nå till fabbe vad vi skulle göra, 
men på vägen dit säger han: när ska jag o pappa ta spruta igen?
Ja det var ju precis de de skulle göra 😬
Tankeläsare?


Fabbe fick välja både plåster o leksak 😊

Leksaksaffären o bibblan fick sig ett besök innan jag lämna barnen hos deras far,
 så de kunde åka hem o göra mat medan jag gick tillbaka till tandhygienisten...

Väl hemma blev de även mat för mig sen bad för grabbarna 💦🏊🏼♀️🛀🏼 innan läggdags 
o nu sover de gott! 😴
Får se hur länge mini sover... 😬

//Mia 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar