onsdag 15 mars 2017

IgĂ„r o idag 😊

Helt plötsligt kunde Sebastian sitta sjĂ€lv ❤️

Settat kortare stunder förut men nu hade han hittat balansen ordentligt 😊


Efter att jag hĂ€mtat Fabian igĂ„r pĂ„ förskolan, sĂ„ frĂ„ga han först om vi skulle hĂ€lsa pĂ„ nĂ„gon, sen om nĂ„gon skulle komma till oss, kanske farmor o farfar? Mormor o Ove? Moster? Han ringde till sin moster ❤️ men hon var redan pĂ„ vĂ€g hem tyvĂ€rr, sĂ„ de fick bli en annan gĂ„ng..

NĂ€r jag sen fick tillbaka mobilen, sĂ„ hitta jag lite kort tagna med min mobil 😉




Ägg till mellis 😜


Blev lek hĂ€r hemma istĂ€llet 😊


Samt slĂ„ in lite paket 🎁


Fabbes sĂ€ng 😂🙈
Knappt sĂ„ han sjĂ€lv fick plats 😬

LĂ€mna Fabbe pĂ„ förskolan idag sen tog jag en promenad med en gamla jobbarkompis 
o Sebbe sov sĂ„ skönt i vagnen 😮

Åkte sen ut till mamma/mormor o hon fick rĂ„ om oss o vi henne ❤️

HĂ€mta en glad kille pĂ„ förskolan som bl.a. haft hinderbana ute 😊

Mellis intogs pĂ„ stan, dvs medtagen men lite komplement med 😊

Mötte upp pappan i huset o gick mot doctoris, o vi hade inte sagt nĂ„ till fabbe vad vi skulle göra, 
men pÄ vÀgen dit sÀger han: nÀr ska jag o pappa ta spruta igen?
Ja det var ju precis de de skulle göra 😬
TankelÀsare?


Fabbe fick vĂ€lja bĂ„de plĂ„ster o leksak 😊

LeksaksaffÀren o bibblan fick sig ett besök innan jag lÀmna barnen hos deras far,
 sĂ„ de kunde Ă„ka hem o göra mat medan jag gick tillbaka till tandhygienisten...

VĂ€l hemma blev de Ă€ven mat för mig sen bad för grabbarna đŸ’ŠđŸŠđŸŒ♀️đŸ›€đŸŒ innan lĂ€ggdags 
o nu sover de gott! 😮
FĂ„r se hur lĂ€nge mini sover... 😬

//Mia 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
LÀmna gÀrna en kommentar, dÄ blir vi jÀtteglada :)

Kramar