lördag 18 mars 2017

Fina kläder o ha moster för sig själv ❤️

En tur till Svärdsjö på förmiddagen med syrran/moster, Sebbe o Katarina för ett besök på Missionskyrkan som anordnade bytesmarknad med barngrejer o gjorde lite fynd 😊 



Bara till Sebbe denna gång...


Syrran/moster har varit i farten igen o handlat åt Sebbe ❤️😍

Efter att vi lämnat av Katarina så for vi ner på stan, där vi mötte upp sambon o Fabbe som gått ner till stan.

Käka lite lunch o uträtta lite ärenden.

Bl.a. ett par nya skor till mig, så jag kan ut o promenera.
Mina gamla har gjort sitt..


Passa på då jag hade 30% på stadium 😊


Brandbilar på stan men när vi var där så var de inga brandmän på plats men Fabbe hitta en stor snöhög att leka i istället 😊

Fabbe ville gärna till sin moster, så de sluta med att vi andra åkte hem o han följde själv med till moster ❤️

På vägen dit så fick de förbi brandbilarna igen o då fick man kika på dem 😊


En nöjd kille jag hämtade på kvällskvisten som fått umgås o rå om sin moster alldeles själv 😊❤️

//Mia 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar