tisdag 14 februari 2017

Mys med moster på eftermiddagen ❤️

Tog en promenad på förmiddagen, efter att ha lämnat av Fabian på förskolan,
och Sebastian behövde sova och ville inte gå in i de fina o soliga vädret :)

Gick lite planlöst, men till slut kom jag ner till Runn och satt mig en stund i solen :)


Stannade till på jobbet, och hälsade på när jag ändå gick förbi
 och det var lunchdags för mina kollegor :)

En av mina kollegor hade bakat en sådan god kaka :)

Efter att ha hämtat Fabian, så ville vi inte gå in utan stannande kvar ute :)
Gick bara in och fixade mellis, som vi intog sittande på verandan :)

Syrran/moster gjorde oss sällskap och tog ut gåstolen, 
så Sebastian kunde springa runt och upptäcka allt nytt där ute :)


Perfekt när vi gjorde grindar, så han kan springa där ute! :)


Fabian ville att vi lyfte på locket så han kunde leka i sandlådan :)


Två nöjda killar! :)


Vi passade på att ta en promenad medan de är fint väder, och första stoppet blev vid den gula lekparken, och sedan var de tänkt att vi skulle gå ner till Runn, 
men syrran/moster hade inte sett rivningarna av gamla Hälsinggårdsskolan och det nybyggda, 
så de blev en tur runt där istället, innan vi gick hem och åt middag.

Syrran/moster badade sen barnen ❤️

En mysig eftermiddag med bästa syrran/moster!❤️

//Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar