söndag 19 februari 2017

Loppis o fika :)

Syrran/moster frågade tidigare i veckan, Fabian om de skulle på loppisen uppe på Timmervägen 
på söndagen o de ville Fabian :)
Men sen missade hon en liten detalj, 
att hon skulle sova borta och inte visste när hon skulle komma hem... 😬😜

Men jag, Fabian o mamma/mormor, så tre generationer tog oss en liten tur 
och åkte upp o kikade på barnloppisen där 😊


Hitta söta skor till Sebbe :)
Såg knappt använda, då sulan under var ren, och endast 20 kr :)


En trädocka till mig, för endast 10 kr :)


Fabian hitta massa pixiböcker :)


O denna coola dress, som han gärna ville ha :)

Fabian var jätteduktig, så det var riktigt kul att åka iväg!❤️
Han lyssna, kikade runt men la tillbaka alla saker 
och tjatade inte alls att han skulle ha de ena o de andra.
Så detta ska vi göra om 😊👍

Under tiden var pappan i huset o Sebbe o tog en långpromenad :)

Vi käkade lunch ihop, sen bytte vi.
Fabbe var hemma med sin pappa o lekte :)

O Sebbe hängde med mig ner till stan och fika med min vän Madde :)

Bättre sent än aldrig, men än har de inte gått 2 månader efter jul ;)
Så idag byttes det julklappar :)

Så här fina fick jag! :)



Så fina burkar! 😍

//Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar