onsdag 2 mars 2016

Ledig dag :)

Ledig dag och hittat på en hel del :)

Började förmiddagen med att en vän från gymnasiet och hennes son på snart 3 år 
kom och hälsade på :)

Lekte, tog en promenad, pratade, bjöd på lunch och hade trevligt :)

Kul att träffa dem, då de var länge sedan samt att hinna en gång innan bebisen kommer :)
Typ bara en månad kvar...

Blir de en pojke, som de sagt att de ska bli, 
och vi fortsätter hålla i trenden att gänget från gymnasiet får varannan, 
så kanske det är en tjej jag får :)

Efter att de åkt på eftermiddagen, så tog jag och Fabian en tur till stan, 
så jag kunde lämna ett papper, samt skriva på för vikariat ytterligare 6 veckor.

Vi stannade till på Waynes och fikade, och gick förbi Nikita Hair, 
och kolla klipptider till oss båda, och Fabian han fick en tid direkt :)
Jag ska dit nästa vecka.

Kikade in på mysiga butiken Calimero på vägen hem, och köpte denna ljuvliga filt, som jag spanat på en tid men velat vänta till efter ultraljuset, och så fick Fabian fina bestick :)


Funderar om jag ska slå till på nå mer med dessa fina ränder, som finns i olika färger, då de finns tröja både till mig och Fabian, och så klänning, om man nu visste att de skulle bli en tjej,

Å sen har de ju så mycket annat fint, som jag å skulle vilja köpa till Fabian och bebisen :)

Fastnade för dessa,och de gjorde även Fabian, men overallen är för liten för Fabian
 och regnkappan vet jag inte om Fabian skulle använda, men om man hade en tjej...
Snygga är de iaf!

Raincoat Lysvik
Bild lånad från Calimeros hemsida.

Fleecefodrat Regnoverall Skara Vit/Svart
Bild lånad från Calimeros hemsida.

//Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar