måndag 28 september 2015

Pyssel, promenad och umgås :)

Efter att jag jobbat igår, så hämta mina grabbar upp mig och sen for vi in till stan och hämta upp syrran, för att sen dra ut till mamma och fira henne :) 

Blev bjuden på go fika och sen middag :)

Men där i mellan tog vi en promenad tillsammans :)



Hitta blåbär :)


Samt plocka fina höstlöv :)





Cool plantering mamma gjort :)

På öppna förskolan i Hosjö idag, så pysslade vi med löv och gjorde fina konstverk :)


Inspiration :)


Mitt och Fabians konstverk :)



Solrosorna Fabian satte i våras på öppna förskolan har verkligen växt och snart snart slår se ut :) 
Hoppas de hinner innan de blir kallare.

Förutom öppna förskolan på förmiddagen har vi lekt ute och inne, varit ner på stan och fikat med tjejen jag är kontaktperson åt samt till tippen med skräp och kikat förbi Fabians faster med sambo :)

//Mia 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar