måndag 2 mars 2015

Caesaesallad är gött!

Är jag ut och äter, och vill ha något lättare så tar jag gärna en caesarsallad, 
för det tycker jag är så himla gott!
Enkelt, rätt så nyttigt, och gott!

Provat på en hel del ställen, men Kopparhattens
 ( nu var det iofs ett tag sedan jag åt den där )
 är nog den godaste jag ätit!

Piacetto Sano har oxå en riktigt god caesarsallad till bra pris :)
Extra plus: Snyggt upplagt :)

Från Piacetto Sano :)

Åt en caesarsallad nu på kvällen på Olerys, 
men blev faktiskt lite besviken, och inte kunde de räkna heller.
Ord. pris 159 kr, men jag hade en kupong så jag skulle få den för 119 kr, men som sagt var de kunde inte riktigt räkna...

Visst var den god, men Piacettos för bara 89kr är ännu godare, speciellt kycklingen!
Vitlöksbrödet till var iofs väldigt gott på Olerys.

Gillar ni caesarsallad? något ställe som har en riktigt god sallad?

//Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar