söndag 11 januari 2015

Mysig dag med familjen :)

Inge jobb blev de för min del idag, fast jag var tillgänglig, 
och faktiskt kunde och fick jag sova en stund till :)

Mysmorgon med tv i sängen och välling för grabben, o
ch när de andra gick upp försökte jag somna om igen ;)

Upp iaf och åt frukost och gjorde oss klara och sen gick vi ut :)

Skotta garageuppfarten, och Fabian vill gärna hjälpa till med sin egen snösläde :)
När fabians pappa tog fram snöslungan och satte på sig hörselskydden så skulle Fabian oxå ha sina :)


Efter att garageuppfarten var skottad, så åkte Fabian pulka ner för garageinfarten :) ( självklart stod en av oss nere på vägen och höll koll så inga bilar kom samt tog emot honom )

Så kul att se, att hela gatan var ute och skotta :)

Tog en tur med Fabian i pulkan, och gick förbi mitt jobb och hämta stövlarna jag glömde, sist jag jobbade. Kom hem i gympaskor visst...

Åt faktiskt lunch på Mc Donalds och de var vi inte ensamma om, utan de var många barnfamiljer där.
Handla på Ica maxi innan vi for hem och lite vila för grabben innan vi åkte ut till grabbens farmor och farfar :)

Lekte, prata, bjudna på mat och fika :)


En härlig dag med familjen :)

Kram Mia 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Va kul att du hittade hit :)
Lämna gärna en kommentar, då blir vi jätteglada :)

Kramar